onsdag 7 december 2011

En kort uppdatering om icke-uppdateringar.

Hej.

För närvarande lever jag ett parasitiskt liv. Vilket medför vissa konsekvenser. Framför allt att jag nog inte kommer blogga speciellt mycket återstoden av det här året.
Mest för att jag inte har min dator till hands.

Vad spelar då det för roll undrar du då?
All roll i världen svarar jag.

Men jag säger inte att det inte kan komma sporadiska uppdateringar då och då.

Jag har sedan jag kom till Göteborg i söndags inte gjort så särskilt mycket nyttigt. Jag har kikat på jobbannonser, spelat TV-spel, umgåtts och skadat knät.

Imorgon avreser jag mot Stockholm, och kommer tillbaka till Göteborg på måndag i nästa vecka.

Så kan det gå!

Tills det kommer något nytt kan ni ju lyssna på den här låten t.ex:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar