torsdag 1 december 2011

Slarver...

Det är jag det!

Idag har jag inte ens någon ursäkt för att inte ha fixat vad jag borde tills idag.

Men så't é livet.

Det om skall upp är ju då alltså lite bilder och film på komposttunnan och tömningen utav pelletstanken.

Men det kommer väl vad det lider.

På tal om att lida har jag lidit lite idag, det känns i ryggen att man skottade en hel del pellets igår. Inget farligt, men det gör sig hört.
Känns lite i baksidan av låren också.

Annars har det varit en rätt lugn dag för min del. Städat lite(med betoning på lite) och förberett lite för avresan.

Har packat det mesta av mina kläder, utom det som är nytvättat. Så det är inte så mycket att packa. Är väldigt skönt att man inte behöver disponera så bra som på upp vägen. Man kan ta det lite mer "piano" helt enkelt.

Har ju inte sådär tokmycket saker egentligen heller så. Eller ja, rätt mycket kläder är det, det förnekar jag inte. Onödigt mycket. Men bättre så än tvärt om. Man har ju i alla fall lärt sig något till nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar