fredag 4 november 2011

80års-kalaset.

Idag var det alltså 80-års kalas inbokat på schemat. 58 eller 59 blev dom tillslut. Inför det var det lite småsaker som behövde ordnas. Kratta löv vid ingången blev min uppgift. Det var rätt snabbt avklarat. Sedan blev det mest att hålla sig undan och se till att kassetterna rullade på.

Det skulle eventuellt bli så att jag skulle vara med några ungdomar och spela innebandy på kvällen, men det blev inget av.

Så dagen har varit väldigt lugn. Vilket är rätt skönt, jag har haft svårt att somna den här veckan, så har inte varit helt på topp tyvärr.

Spelat lite Final Fantasy IV nu när tvåan är slut eftersom trean är rätt svårtillgänglig på engelska. Men Dennis ska fixa det åt mig.

Och såhär tog alltså Final Fantasy II slut:


Kollade också på The Ultimate Fighter så klart.

Men nu är det sovdags. Hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar