måndag 7 november 2011

Helgen och vardagen.

Det har ju, som ni nog har märkt, inte blivit någon uppdatering under helgen. Dels för att mitt internet har varit nere, och för all del fortfarande är det, och dels för att jag inte har känt för det riktigt.

I fredags i alla fall, var det en lugn dag. Städade lite rum som varit använda under evangelistdagarna och spelade över fler kassetter. Sedan blev jag hembjuden till Stefan och Margareta på lite kvällsmat. Sedan såg vi på Skavlan(första gången jag såg ett helt avsnitt) och åt fruktsallad. Det var mycket trevligt.

Lördagen var väldigt lugn. Minst sagt. Upp sent. Och sedan hände det inte mycket.
Blev hembjuden till Ingvar och Ann-Louise på middag på söndagen.
Det blev både middag och kvällsmat och en hel del tjöt. Det var mycket trevligt!

Idag har jag hjälpt Ingvar med att röja ur maskinhallen så att den är redo när pelletsleveransen kommer i veckan. Tror det blev 3 vändor till tippen för Ingvar, varav jag var med på två.
Vi lyckades också kratta lite löv på framsidan innan dagen var slut.
Det var skönt att få vara ute och jobba lite, som omväxling.
Men har också hunnit med fyra kassetter.

Och ja just det! I söndagskväll var jag och Ingvar och hans hund, Rufus en sväng förbi:


1 kommentar: