onsdag 16 november 2011

Onsdag i Orsa.

Först och främst, den andra pelletsrännan!



För övrigt idag så tog vi alltså avsked av Michaela då hon åkte hem till Göteborg idag.

Efter morgonsamlingen och det så hjälpte jag Stefan att bära upp två dörrar som han målat åt Mark och Maria.
Sedan fastnade jag i ett samtal med Britt om allt möjligt. Och sedan var det fika!

Efter fikat.. Ja, vad gjorde jag då egentligen? Tror att jag var ut en sväng i keramiken och kollade hur det gick för Ingvar och städningen.. Startade nog också ett kassettband, tror jag.
Känns som att jag gjorde något vettigare också..

Sedan var det oavsett lunch. Och efter lunchen blev det en sväng till tippen för att slänga framförallt en hel massa spån.
Vi försökte också spåra upp gruset vi borde ha fått förra veckan, men som vanligt så var det ingen där.

Annars har jag mest rullat kassetter. Fem stycken blev det väl idag tror jag.
Har också hunnit spela en hel del Skyrim.

Imorgon blir det nog att ta det rätt lugnt, och göra mer kassetter.
Eller vi ska nog städa i garaget också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar