tisdag 4 oktober 2011

Dags att bli frisk

Imorgon har jag tänkt att bli frisk. Det har jag bestämt. Har tröttnat på att vara sjuk helt enkelt. Blev klar med klippningen av ljudet idag i alla fall. Så då är det bara att kopiera upp och klistra etiketter imorgon.

Vi har ju denna veckan fått tre nya medarbetare, varav jag har kvar att träffa den tredje som kom idag.

Annars har det ju inte hänt så mycket, då den största delen av min tid har gått åt till att försöka formulera tankar, vilket inte har gått så bra.

Men har som sagt lyckats klippa klart ljudet. Ibland får man vara glad för det lilla!

Har också fått en wifi-modul till xboxen idag! Tack Jonas! :-p Så jag kan nu spela xbox online.

2 kommentarer:

  1. Gick det dåligt att spela ikväll? Hörde nåt om att du inte kunde joina, eller vad det var, haha.

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Gick bra ända tills jag blev utsparkad ur spelet och inte kunde komma in igen :(

    SvaraRadera