söndag 30 oktober 2011

Sömnig söndag.

Idag har varit en rätt sömnig dag.

Började med att vakna och dra tillbaka klockan. Vaknade 11.50 alternativt 10.50, beroende på hur man ser på det.

Blev en rätt sen frukost då jag inte orkade ordna något eftersom det skulle finnas mat att äta vid 13.30 eller så.
Efter det så inspekterade jag de rum som varit i bruk i helgen så att de var ordentligt städade och tömde papperskorgarna. Inspekterade också de "offentliga" toaletterna. Behövdes inte göra speciellt mycket på dem, men tömde någon papperskorg.

Sedan visade det sig att hockeymatchen som vi eventuellt skulle se på ikväll inte var ikväll, utan imorgon. Och imorgon bestämde vi oss för att inte gå, utan att gå på onsdag istället och se en match live. Mora - Oskarshamn. Inte lika intressant match, om man jämför med Leksand - Mora, men ska ändå bli kul att se en match live. Det har jag inte gjort sedan Isak Engström och jag var i Stockholm och såg Ottawa Senators - Pittsburgh Penguins 2008(?).

Sedan kl 18.00 var det bönemöte i kyrkan.
Efter det har jag suttit jour för några evangelister som skulle komma redan ikväll och de sista har precis kommit.
Så imorgon drar alltså evangelist-träffen igång imorgon och då ska jag sköta ljudet.

Det blev för övrigt inget DeLegerat idag heller, men förhoppningsvis imorgon. Eller ja, kanske.

1 kommentar: