tisdag 18 oktober 2011

Tradera-tisdag.

Idag har det alltså varit tisdag, om det har gått någon förbi.

Tisdag innebär medarbetarträff och bön på kvällen.

Dagen började med att jag kom någon minut för sent till morgonsamlingen, så jag missade nästan hela dagens bibelkapitel, som var väldigt kort. Morgonsamlingen följdes upp av redigering av ljud ifrån helgen och gårdagens kassetter.

Medarbetarträffen drog ut rejält på tiden, 12:10 tror jag den var slut, trots att vi var rätt få idag. Eller ja, inte få, men inte så många som vi kunde varit.
Fick också ett sms av brorsan(Samuel) att han lagt ut en auktion på Tradera idag, något han har pratat om ett bra tag, men nu har han äntligen tagit tag i det. En skaplig första auktion. Inköpspriset på skivan var 5kr om jag inte missminner mig. Den har, alltså nu när jag skriver detta legat uppe i dryga tolv timmar och är uppe i nästan 1300kr. Ska bli intressant att se vart det slutar!

Efter lunchen var det att göra klart det sista med skivorna ifrån helgen och sedan försöka få några kassetter överförda. Hann med tre stycken ändå, är jag rätt nöjd med, men hoppas hinna fler imorgon.

Insåg nu att jag glömt slänga in tvätten idag, men det är inte direkt bråttom. Får bli imorgon helt enkelt.

Märks förresten att det blivit kallare ute, ska smita ner och kolla råttfällan innan jag lägger mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar