måndag 17 oktober 2011

Måndag hela veckan... Igen.

Det skulle kunna vara en dålig titel på en uppföljare till en bra film.

Idag har varit en lugn dag. Vi blev dock drabbade utav strömavbrott på förmiddagen. Det varade inte så länge och jag fick lära mig hur man stänger av kyllarmet i köket. Alltid något.

Har mest kopierat skivor idag för övrigt och redigerat lite ifrån helgen.
Fått spelat in ett gäng kassetter också som ska fixas till imorgon.

På eftermiddagen var jag ute och gick en sväng och det började regna lite smått precis när jag kommit upp till elljusspåret. Men det drog aldrig igång och det kom inte många droppar.

Hade också tänkt tvätta lite idag, men det hängde så mycket tvätt på tork så jag lät bli. Hoppas på bättre lycka med det imorgon.

Har också bestämt att Niklas ska komma hit på tisdag nästa vecka och stanna tills onsdag. Flera besök på gång alltså.

1 kommentar: