torsdag 6 oktober 2011

Nästan helt återhämtad.

Idag har jag varit nästan helt fri ifrån sjukdom/huvudvärk, bara haft en liten naggande huvudvärk som legat i bakgrunden i huvudet. Skönt som omväxling om inte annat.

Orkade i alla fall upp till morgonsamlingen i morse, första dagen den här veckan! Efter fikat så fixade jag klart inspelningarna ifrån N.P. Wetterlund-helgen, som tyvärr blivit försenade p.g.a. mitt tillstånd. Men det blev klart i alla fall!

Sedan visade det sig att jag hade stopp i mina avloppsrör ifrån toaletten, för andra gången, undrar hur det ser ut i de där rören egentligen. Till slut löste det sig, släppte på den 10'e hinken vatten eller så. Då hade Ingvar varit och hämtat en rör-rensare bara utifall att.

Sorterade en del filer på datorn i kyrkan, och börjar bli klar med filerna där, nu är det bara sådant kvar som jag inte kan ta hand om på egen hand, då jag inte har en aning om vad det faktiskt är. Sorterade också upp lite band i kyrktornet. Jag hoppas att jag får tillbaka mitt leg imorgon så att jag kan hämta ut USB-kassettspelaren.

En intressant notis är att min bloggs största individuella källa till besökare är en rysk torrent-sida. Det är lite flummigt.


3 kommentarer:

  1. Undrar om vi som RSS:ar sidan syns...?

    SvaraRadera
  2. Bra fråga! Ni borde ju synas, men frågan är om den räknar RSS:en som en källa?

    SvaraRadera
  3. Snyggt träd, skönt att du är bättre!

    SvaraRadera