torsdag 27 oktober 2011

Toalett-torsdag

Som titeln antyder så har det idag städats toaletter inför helgen.
Förutom det så har jag även fixat några kassetter och askat ur en ugn och bytt en glödlampa.

Det har också infunnit sig en underlig lukt av något bränt i huset. Men vi hittade ingen brand. Som tur var. Hoppas inte att jag stöter på någon i natt heller.

Förutom det har det varit en lugn dag. Jag har också varit och hjälpt Karin att tömma sin nya dammsugare på damm. Det var rikligt med damm i den! Förvånansvärt mycket faktiskt.

Har också hämtat in Ingvars post.

Det blev inte heller något Leksand, då jag kände att jag behövde verkligen en lugn kväll och komma i säng i tid och få ordning på dygnet då det hade dragit ut på tiden en hel del.

Imorgon är det fredag. Om det nu har någon påverkan på något. Men det är i alla fall lite närmare lördag och gäster.

I helgen blir det en alfa-grupp ifrån Edsbyn och i början av nästa vecka kommer det ett rätt stort följe evangelister.

Nu blir det sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar