söndag 25 september 2011

Bröllop

Idag har det alltså varit bröllop här på gården. 108 gäster. Och jag har varit på disktjänst. Diskade mer eller mindre hela tiden mellan 15 och 22. Med några lugnare perioder och lite mat.

Innan dess hände det inte så mycket, gick upp strax innan elva, åt frukost, rakade mig och spelade lite tv-spel. Gick ner i köket vid tolv och kollade om det behövdes någon hjälp men så var inte fallet så jag gick upp till mig och spelade lite mer tv-spel. Vid 14-tiden ringde Ingvar och undrade om jag visste när vi skulle vara där för att diska, jag svarade att jag trodde att vi skulle vara där vid 15-tiden och han ringde Tina och kollade med henne och ringde tillbaka och vi kom fram till att vi skulle ses där vid runt 15.

När vi hade diskat klart så begav jag mig ut till "torpet" för att laga dammsugaren där så de kan städa efter sig imorgon ordentligt! Och nu är det mer än väl sovdags!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar