tisdag 20 september 2011

Dan före dan..

Idag är det dagen före. Dagen före vadå? Dagen före vi åker till Borlänge? Jopp. Imorgon åker vi till Borlänge en sväng. Vet inte riktigt varför, men tror Ingvar hade något ärende dit, och då var det tydligen bara att passa på och åka med så man kommer bort lite.

Det är också dagen före min sista lön på ett tag. När kommer nästa lön? Jadu, den kan man se sig i månen efter.. På ett tag, är allt jag kan säga definitivt. Blir spännande.

Det är också dagen före jag fyller 25. När man är 25 då är man vuxen. Men jag vet inte om jag känner mig så vuxen nödvändigtvis.

Det är säkert dagen före något mer. Men inget jag vet något om.

Idag däremot har varit en rätt stillsam dag, med massvis med regn. Massvis och massvis med regn. Jag har inlett mastringen utav inspelningarna ifrån helgen, hunnit knappt halvvägs med det, och bränt ut 27 av 132 skivor. Förutom det har det inte hänt så mycket, det var morgonsamling precis som vanligt och förmiddagsfika precis som vanligt. Och lunch, men inte precis som vanligt, eftersom att Tina som arbetar här som kokerska ska iväg några dagar nu i veckan så var det en väldigt vanlig lunch först, men efter lunchen så fick jag mat för resten av veckan att trycka in i mitt kylskåp.

Annars har det inte hänt så mycket, kommunstyrelsen har varit här och haft ett möte som jag klampade in mitt i när jag skulle hämta mjölk.

Jag har också fått två gratulations-kort.


1 kommentar:

  1. KRAM, men du fick inte ut det förrän det redan var den 20, så läs idag

    SvaraRadera