torsdag 8 september 2011

Tiden till ända..

Så var ytterligare en dag slut här på Trunnagården. Eller ja, jag antar att den är slut på fler platser, men det är ju här jag är, så det är ju här det är relevant.

Imorgon är sista dagen på lingonplockarväckan här och första dagen på en liten konferens om kristen tro och muslimer börjar. Det vara bara fredag och lördag och det är inte så många som deltar, det är mest för folket här på gården, men det kommer några utifrån också.

Jag har varit rätt trött idag, så tog det rätt lugnt i disken, det är ju bara jag som drabbas av det ändå, eftersom jag får gå lite längre i köket och dra tills det är klart. Jag skippade också det mesta utav kvällssamlingen då jag kände för att bara ta det lugnt istället.

Jag tänkte också tipsa om en konferens som jag tror vore till stor nytta för många unga kristna. Så får man ju träffa mig också, som en liten bonus!

Avslutningsvis kommer här en liten video på min vanligaste arbetsplats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar