torsdag 29 september 2011

Kebabdagen

Idag var det alltså dags att testa kebaben i Dalarna.


Kebaben var rätt god, men ingenting emot hur den är i Utby. Men det kan man ju inte räkna med.

I övrigt idag har jag röjt ur ett av rummen i kyrktornet på skräp och bröte som stått där antagligen alldeles för länge. Sedan körde vi det och lite annat skräp till tippen. Kändes skönt att bli av med massa skräp. Nu är det bara att invänta kassettspelaren så jag kan börja överföra banden som finns. Det minst sagt många. Det finns även ordentligt med CD-skivor som har fungerat som back-up tidigare. Tänkte ta tag i dem också.

Fast imorgon är jag ledig. Så då blir det inget sådant.

Jag har också varit ute och sprungit idag, eller snarare, på kvällen. Det var alldeles för längesen jag gjorde något sådant, och det känns redan, och kommer väl kännas än mer imorgon. Men så är det ju, antar jag.

Nu är det bäst att jag placerar mig i sängen, innan jag faller av stolen. Är... så... trö....

5 kommentarer:

  1. Hur känns det idag, kan du stå på benen?

    SvaraRadera
  2. Vad var ärendet i Mora förresten, eller var det bara kebaben?

    SvaraRadera
  3. Ärendet var att köpa en kabel, som inte fanns.

    Är inte så farligt som jag trodde med träningsverken faktiskt.

    SvaraRadera
  4. Skönt att det inte var så farligt, spring vidare!
    Såg förresten annons för Trunnagården i tidningen Världen idag, det kändes lite kul.

    SvaraRadera