måndag 26 september 2011

Grattis farsan!


Detta är vad du hade fått om du varit här! Det var du ju tyvärr inte så jag åt upp det istället..

Idag var det extra tungt att gå upp, alldeles för lite och för dålig sömn, hoppas det blir bättre i natt. Detta ledde till att jag var några minuter sen till morgonsamlingen. Men det gick bra ändå. Idag har tagit vid där jag lämnade i onsdags, jag har kopierat skivor, och mer skivor, fast inte så många idag, men flera olika inspelningar som blivit beställda nyligen, så det blir ändå lite arbete. Lite drygt 30 skivor hann jag med, några kvar tills imorgon. Jag hann också sortera lite fler filer på datorn i kyrkan. Så det börjar bli lite utrymme på hårddisken där.

Det blev tårta både till halv elva fikat och efter lunchen. Mycket sötsaker över efter bröllopet!

I övrigt har det varit en rätt grå dag, vädermässigt. Men helgen bjöd på bättre väder, som tur var för bröllopet.

2 kommentarer: