fredag 2 september 2011

Imorgon..

Imorgon smäller det. Klockan 06.42 avgår tåget ifrån Göteborgs Central.
Alla frågar hur det känns. Ska jag vara ärlig så känns det inte speciellt mycket.
Jag är mest trött efter en slitig dag med pizzabak och fixande med slutdetaljer. Ompackning. Omprioritering. Jag borde klara packningen imorgon. Jag hoppas det. Annars vet man ju aldrig vart man hamnar.

Jag har fått en kamera, och när jag lärt mig lite mer om den, och hur man får rätt storlek på sina bilder kommer det nog upp lite roligare bilder här. Men tills dess, och tills vidare får ni leva med att titta på den lilla stigen.

Om mindre än ett dygn är jag i Orsa.

2 kommentarer:

  1. :) Bilder låter roligt! Vad för kamera?

    SvaraRadera
  2. Canon Ixus 220 HS. Digital kompakt-kamera. 12.1megapixlar.

    SvaraRadera