tisdag 20 september 2011

Dagen D

Det blev inget Borlänge idag, tyvärr. Men det innebär ju bara att det bli en annan dag, så då har man ju något att se fram emot. Det är ju alltid bra!

Idag har jag alltså fyllt 25år. Ett kvarts sekel. Det är ändå rätt mycket. Fast samtidigt väldigt lite. För att fira detta bjöds jag på tårta(princess) vid halv elva fikat och blev uppvaktad med en sång. Jag fick faktiskt också ett paket! En liten samling magnetiska stenar. Magneter är alltid kul!


Fikat drog ut rätt mycket på idag då vi diskuterade helgens konferens och vad vi hade fått ut av den, och vad vi ville ha ut av det i framtiden, vilket ledde in på vart vi vill se gården i framtiden. Vi hade också tänkte att ha sångövning, men den blev lite undanskuffad, tyvärr. Men vi hann klämma in en kort en på slutet. I övrigt har jag mastrat föreläsningar och bränt ut mer skivor idag. Blir förhoppningsvis klar imorgon, men det beror ju på om det blir Borlänge eller inte.

Jag lyxade även till min middag lite idag och åkte till ICA i jakt på lite grillat. Hade hoppats köpa en bit nybakt bröd också, men allt som var kvar var sådant vi hade på 7-eleven så kände mig inte så lockad. Jag hittade i alla fall 4 väldigt aptitliga revben och till det hade jag lite potatissallad.


Och nu är det väl dags att sova, tänker jag.

Bjuder också på dagens kanske underligaste nyhet..:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22584&a=2537353&from=tipsa

2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen fina du!! (med 6 minuters marginal). Härligt att höra att du haft det bra. Jag firar dig när vi ses. Kramkramkram

    SvaraRadera
  2. Snygg "benuppläggning", hoppas det var gott!

    SvaraRadera